25 January, 2012

1st time mandi pool

hai semua..hari ahad lepas ayah dan ibu bawak saya n sepupu mandi dkt kolam dkt klcc..


Mula2 saya takut..saya tgk jer dari jauh..saya takut igt air dlm..


rupa2 nyur seronok..saya merangkak2 dlm air..ibu saya x marah pun saya tepuk air (kalau mandi dlm tub selalu kena marah sbb ibu kata air terpercik) kali nie dia senyum je..


Seronok nya...tpi ibu marah dan ajak saya keluar kolam...ibu bgtau ayah saya minum air kolam diam2..heheheheh saya nak test je air tu rasa apa... saya sedih :(.. Ibu nnt kita dtg lagi ok..

Penat betul saya berenang.. ibu bwk bekal saya abis saya makan susu pun abis sya gluppp..glupp..
sya tgk ibu minum air botol je..owhh sbb diorg dah makan dkt rumah nenek saya tadi atau ibu saya diet.. Ibu cakap nak gembira atau bercuti x semestinya pakai byk duit kadang2 x pyh pakai duit pun boleh..


Sebelum balik ayah bawak saya and the geng main dkt playground...
terima kasih ayah dan ibu..
xoxo.,
rayyan..

0 comments: