28 April, 2010

semua suruh sabar2..

tapi mcmne aku nak sabar bila aku dpt tau pundeks tue mengata aku dpn kuarga aku bila aku xde.. WTFat btl... ko sibuk2 aku kehulu hilir dgn tunang aku asal..ko x boleh buat.. tapi aku kahwin jgkkan..dari ko.. ko sibuk2 tanya mcm2 tapi ada ko dtg...dh mmg suka nak tunjuk bagus susah jgk..

semua suruh aku sabar lagi jgn layan org mcm tue...

tapi ada plk mulut najis kutuk kad kawin aku..hallooo aku guna duit kau ke nak buat semua benda tue?? ishh dasar mmg suka mengata org..

Ada byk lg aku malas nak ungkit..tapi yg x blh lupa bila ko baru kenal aku dulu2..x laa baik pun mula2 tapi kau tengking aku dpan lif..WTFish mcm bagus...nasib aku x berdendam..lagipun org kata jgn benci gila kat org2 nnt anak kita kenan kat dia.... uishh penat aku ngan laki aku projek tetiba keluar mcm dia's.. uishh aku nak suka laa..aku suka kau,kau,kau,kau dan kau...

hahha apa aku merepek nie..biar laa asyik aku diam mcm over plk dia's...ada yg terasa??? tanya laa aku siapa..??

1 comments:

Anonymous said...

erixsa : uik..marah nyer. congrats dinza for ur wedd. lama xjenguk blog u.. slalu bc blog k.diana..then view2 blog u n lain2..sj hoby membca ..hehe.. sbr eh. org ni mcm2 ragam.