31 December, 2008

DI PAGI MAJLIS PERTUNANGAN

HUHU bgun awal betul pagi tue..budak2 kecik tue pun bgun awal...masa aku tgh bersiap dalam bilik sempat lagi puyee amik gambar comel2 atas pelamin..huuuhhuh aku kat dalam bilik mack up..masa tue aku dah x amik tau pasal kat luar pasal makcik2 n sedara mara perempuan aku dah datang tolong..huhuh semua masa hari tue cantik bergaya..

Puyee bergambar dengan emon kesukaan nyur...

Aku yg tengah di andam oleh mak andam kat dalam bilik..awal seh aku mack up...huhuh first time mack up bebetul..berbeza memang berbeza

mama, makcik n sepupu aku sibuk menyusun hantaran..** nasib laa cik zai n mak ude nor ada siapkan sireh junjung..hahaha aku yg x sempat nak buat...

Hantaran for My future hubby ( cream + gold)

mini pelamin yg dihasil dan ilham mama ku..so gardeen


tgh bersiap2 lagi..

hasil nyurr...

Opsss.. mesti ada mulut yg nakal2 mengata saya over kan..x kisah laa hak masing2 kan..

0 comments: